الخميس، مارس 15، 2007

اليوم الامتحان




بعد ساعة تقريبا عندي أول امتحان


بعرف اني يمكن مجنونة لحتى كون عم بكتب بوست بهالوقت


بس أنا حبيت شارككن بالموقف




بعمري ما خفت من امتحان وهيدا كلام صادق عنجد


بالعكس كنت انطر أيام الامتحانات يمكن لاني بحب التحدي




المهم اني وأخيرا وصلت للامتحان بعد ما زهقت من الدرس والتحضير


الحمدلله مادة اليوم سهلة وان شاء الله بدي أعمل فيها منيح


وعشان تكونوا معي عنجد على طول الخط قررت أعطيكن برنامج الامتحان




-15/3/2007 Physiology


-19/3/2007 Molecular Genetics


-21/3/2007 Paleontology


-23/3/2007 Genetics Lab






الامتحان الساعة واحدة بعد الضهر كل يوم




ادعولي أوك




بالله اعتصمت وبالله أثق وعلى الله أتوكل



اللهم لا سهل الا ما جعلته سهلا وأنت تجعل الحَزَن ان شئت سهلا

هناك 21 تعليقًا:

فؤاده يقول...

انتي يا مجنونة ، مش معنى ان انتي مش بتخافي من الامتحانات ان انتي تروحي تكتبي بوست قبل الامتحان بساعة

على العموم بالتوفيق وربنا معاكي وان شاء الله كله هيكون تمام وهتجيبي اعلى تقدير
وكلنا معاكي وواقفين جانبك وبنقدملك كل الدعم والمساندة

FaiLaSooF يقول...

Good luck and don't worry, hopefully you'll do just fine :)

Dr. Tantawy يقول...

هههههه

بجد انتي عسل اوي
فكرتيني بنفسي :) كنت بدخل اعمل بوست او شات ليله الامتحان مع اني بكون حتى مخلصتش مذاكره احيانا هههه

عموما :) الفسيولوجي سهل و لذيذ .. انا شخصيا كان من اكتر المواد اللي بحبها

بس زي ما عملتي بوست قبل الامتحان لازم بوست بعده .. تقولي جالك في ايه و حليتيه ازاي .. اوكي .. لازم نعملك تقييم جامد علشان لو مقصره نشدلك ودنك :) اوكي

بالتوفيق دايما يا عزيزتي

مصر هى أمى يقول...

شهيدة
ايه ده يا بنتى دا انتى جبارة بتكتبى قبل الامتحان بساعة دا انا قبل الامتحان بساعة بكون فى غاية القلق حتى ولو مادة سهلة
بس عموما كويس انك حطيتى مواعيد امتحانك علشان ندعيلك قبلها وبالتوفيق ان شاء الله وركزى شوية فى الامتحانات علشان نيجى نبارك بنفسنا

شهيدة يقول...

نائل
أولا انت عارف اني مجنونة من زمان ههههه

الحمدلله أول امتحان كان مش بطال

شهيدة يقول...

failasoof

thx alot

i hope so too

شهيدة يقول...

dr.tantawi

شكرا جزيلا
بعض ما عندكم

معاك حق الفيزيزلزجي سهل
بس المشكلة في الجنتكس
الكارثة الكبرى
بس عارف رغم صعوبتو حلو أوي

شكرا لدعمك
تحياتي

شهيدة يقول...

محمد

يعني مش جبارة ولا حاجة
بس يعني الامتحان ده لعبة بالنسبة ليه ولا حاجة
حاجة هايفة أي كلام والسلام
هههه
مش جبارة أبدا

شكرا ليك
وكويس انك بتدعيلي

غير معرف يقول...

بدّي اسمع أخبار حلوة بنهاية الامتحانات أوكي يا شريكة؟؟
ثقتي فيك كبيرة
وربنا معك

ibn nasser - ابن ناصر يقول...

يا رب معاكي وانتي نورت البلوج عندي قبل ما تمتحني علي طوول يا رب يكون قدمي حلو عليكي
تحياتي

غير معرف يقول...

مرحباا

الله يوفقك

هذا مو جنون انك تكتبي بوست قبل الامتحان

لأن هذي الحالة تعتبر راحة نفسية قبل الامتحان


بالتوفيق





زمردة

غير معرف يقول...

عزيزتى شهيدة
اسف انا جيت متاخر
ولو ان الفكرة دى عجبانى اوى
قبل الامتحان قاعدة على النت ولا فى الدماغ نعم الشباب اقولك حاجة انا اكتر من كدة
بس المهم انتى عملتى ايى فى الامتحان

History Of Me!!! يقول...

بالتوفيييييييييييييق يارب

ذكرتيني باخر امتحان بالجامعة, قد ما زهقان دخلة خلصة الامتحان ب10دقائق وطلة

ابقي احكيلنا شو عملتي بالامتحانات عشان ابعتلك شوية جينات هدية

غير معرف يقول...

أهلين شهيدة، ما دمت مجدة ومجتهدة، فسوف تنجحين بتألق إنشاءالله، نسمع أخبار سعيدة انشاء الله عنك،،
تحياتي
مارون

شهيدة يقول...

joe

أهلا فيك
ان شاء الله بتسمع اخبار طيبة
بس امتحان الجنتكس كان زفت
:(
واااااه

شهيدة يقول...

ابن ناصر

أهلا بيك
أي خدمة
اكيد زيارتي لمدوتك كانت خير
أول امتحان كان خير بس التاني زفت وامتحان اليوم كان روعة الحمدلله

تحياتي

شهيدة يقول...

زمردة

أهلا فيكي
دايما طلتك حلوة بتكون على مدونتي

سؤال انت عندك مدونة ولا لأ؟
لو عندك ياريت تقوليلي عليها
حابة اتعرف على عقلك وتفكيرك

تحياتي

شهيدة يقول...

eslam

كيفك؟
اهلا وسهلا فيك بأي وقف
أن تأتي متأخرا أفضل من ألا تاتي أبدا

الحمدلله في أي وقت وعلى كل حال

شهيدة يقول...

rozza

أهلا فيك على طول نورني بزياراتك

الحمدلله ماشي الحال بالامتحانات

وايمتى بيوصلوني الجينات؟

شهيدة يقول...

مارون

كيفك يا عمي؟ وين هالغيبة؟

انا قلت يمكن جيت على لبنان بلا ما تقلي

اعترف جيت على لبنان ولا بعد؟
هههه

انت ادعيلي وان شاء الله الله بيوفقني

غير معرف يقول...

مرحبا شهيدة


ما عندي مدونة


انا بعد حابة اتعرف عليك اكثر




زمردة