الجمعة، فبراير 23، 2007

قبل الغيبة

الى كل أصدقائي المدونين والذين يزورون مدونتي
أولا: أكيد لاحظتوا تغيير في المدونة والسبب يعود لأني انا حشرية كتير بحب العب باشيا ما بفهم فيها فاللي صار انها انتزعت وصار لازم اشتغل فيها مرة تانية

بس صراحة انا ابتديت ازهق منها ولاني انا بحب كل شي بعملو يكون مثالي فالمدونة عم تسببلي مشاكل وعم تضيعلي وقتي

فاللي بدي أعملو هو التالي
امتحاناتي صارت قريبة، وانا صراحة كتير متضايقة من حالي لأني عم ضيع وقت كتير على الانترنت من دون فائدة
والمشكلة اني حبيت عالم التدوين كتير وكل يوم بتعرف على مدونة أحلى من اللي قبل
فيا أصدقائي انا بحاجة لمساعدتكم حتى وقف شغل على المدونة طول الفترة الجاية والتفت بس لدراستي

انا عنجد ناوية ادرس بشكل جدي عشان انا محتاجة جيب علامات عالية

عشان هيك لو غبت فترة طويلة ما تستغربوا
وعلى طول ادعولي الله يقويني ادرس واجتهد في الدرس عشان جيب مجموع عالي

انا مش معودة ادرس من قبل
يعني تعودت جيب علامات عالية بالمدرسة من دون درس أوتعب
ولما فتت على الجامعة فكرت انو كمان بلا درس ممكن انجح واتفوق
بس تفاجأت بالحقيقة
المهم بعد ما قلتلكن قصة حياتي مع الدراسة
بتمنى منكم انكم على طول تدعولي
وانتو على طول في بالي

هناك 10 تعليقات:

غير معرف يقول...

أهلين شهيدة،،
تحياتي لك، واعلن تاييدي لغيابك عن المدونة لأجل الامتحانات، سيكون غيابك مبررا، وأتمنى لك التوفيق ولانجاح بأعلى الدرجات، وأنتظر رجوعك سعيدة بالنجاح الكبير.
تحياتي الدائمة

مارون

مصر هى أمى يقول...

شهيدة
اهم حاجة عندنا انك تجيبى درجات عالية لنفسك الاول وعلشان ميبقاش التدوين سبب لمشاكل فى البيت
وانتى عندك فعلا ان المدونات بتاخد كتير جدا من وقت الواحد فمفيش مشكلة انك تحرمينا من تدويناتك الجميلة والتعليقات العظيمة بتاعتك فى سبيل انك تجيبى درجات عالية

بس مش هنتنازل عن درجات عالية
ماشى

فؤاده يقول...

زينب

انا اكتر واحد موافق عشان انا اكتر واحد بتخانق معاكي عشان المزاكرة

بس من خلال خبرتي معاكي
احب اقولك ان انا منتظر موضوعك الجديد خلال ايام
والايام هتثبت

ملحوظة يا رب توقعاتي تطلع غلط وتركزي في المزاكرة شوية

ibn nasser - ابن ناصر يقول...

ربنا يوفقك بس هتقدري؟؟؟ ...تبعدي عن المدونه؟

Dr. Tantawy يقول...

عزيزتي المجتهده :)

ذاكري منيح لأنه ما حدا راح ينفعك غير دراستك

وبعد الاختبارات ما تنتهي بيكون عندك وقت كتير للانترنت و للتدوين ولاصدقاءك

قلوبنا معك و دعواتنا كمان باسهل امتحان و احلى نتايج

تحياتي

شهيدة يقول...

مارون

سلام كيفك؟
وين هالغيبة؟ وايمتى جايي على لبننا؟ بدنا نعملك استقبال ملكي.

شكرا على تمنياتك الي بالنجاح وان شاء الله كون عند حسن ظنك
تحياتي لثوار البحرين

شهيدة يقول...

محمد
ازيك؟
بالرغم اني كتبت في المدونة بس هذا لا يعني اني مش حجيب علامات عالية

انتو بس همتكم معايا في الدعاء والدراسة عليي

على طول باخد الجزء الصعب ههه
تحياتي دائما لك

شهيدة يقول...

ابن ناصر


أعتقد ان ده أكبر دليل اني مش حقدر أبعد عن المدونة

يللا حاعمل ايه انا اتعلقت فيها زيادة عن اللزوم

أهلا بك دائما

شهيدة يقول...

دز طنطاوي

ازيك؟ وايه أخبارك؟
انت غبت عن مدونتي كتير
على العموم انا متأكدة ان ما حدش حينفعني غير مذاكرتي طبعا
وان شاء الله حاجتهد

بس كمان يعني لازم أطل على مدونتي من فترة لفترة مش كدة ولا ايه؟

على فكرة انا جاوبت على سؤالك في موضوع "عاشوراء لماذا" قريتو ولا لسة؟

امتى أبعتلك الزعتر؟

شهيدة يقول...

نائلللل

أنا سبتك للآخر
عارفة انك لو قدامي حتزعقلي
بس انت عارفني كويس
انا رغاية أوي
أعمل ايه طيب؟
ما اقدرتش أسكت على اللي بيحصل وأقعد أقرا في كتاب علم الوراثة وسايبة المدونة فقيرة وحيدة ما فيهاش حاجة جديدة

مش المدونة بنتي ولا ايه؟

يللا سماح المرة دي يا نائل
انا ححاول اني ما اكتبش حاجة تانية بس مش حوعدك

ملحوظة انت كسبت التحدي المرة دي